DOSTAWA
KOSZTY I OPCJE DOSTAWY
BEZPŁATNA DOSTAWA ZAMÓWIEŃ OD 339 ZŁ.
Dostawa kurierem pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od momentu złożenia lub opłacenia zamówienia.
Koszt: 0 zł dla zamówień od 339 zł.
Koszt: 19,90 zł dla zamówień poniżej 339 zł.
Dodatkowa opłata 15 zł dla zamówień z opcją płatności przy odbiorze.
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną podczas składania zamówienia.
Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nas.
Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie?
Czekasz na paczkę, ale zmieniły Ci się plany i nie będzie Cię w domu? Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, dot. m.in. gabarytu, umożliwiamy ich przekierowanie do automatu Paczkomat, PaczkoPunktu lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).
Paczkę kurierską najszybciej przekierujesz z poziomu aplikacji InPost Mobile. Na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy. Nie masz aplikacji? Dynamiczne Przekierowanie wciąż jest możliwe. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail i/lub SMS zawierającą unikatowy link, który przeniesie Cię na specjalną stronę, na której przekierujesz paczkę kurierską. Pamiętaj, że przekierowanie jest możliwe tylko dla paczek kurierskich, które wyruszyły już w drogę.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
W sytuacji, kiedy przesyłka wyruszy już w drogę, nie ma możliwości całkowitej zmiany adresu wysyłki i przekierowania paczki do innej miejscowości. Jeśli nie jest jeszcze w drodze do Ciebie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta {link to: https://www.maccosmetics.pl/customer_service/contact_us.tmpl} w celu zmiany konkretnego adresu doręczenia.
Kiedy mogę przekierować paczkę?
Paczka może zostać przekierowana, jeśli nie została jeszcze doręczona ani anulowana oraz ma podane wymiary i wagę. Miejsce przekierowania musi się znajdować w promieniu maksymalnie 10 km od pierwotnego miejsca doręczenia.
Zamówienia są wysyłane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Wspomniane powyżej terminy realizacji dostawy są orientacyjne. Zamówienia mogą być realizowane w jednej lub wielu dostawach.
Sprawdź dokładnie swoją paczkę podczas odbioru zamówienia. Do zamówienia dołączone są odpowiednie dokumenty, które umożliwią Ci zwrot lub reklamację.
W trosce o to, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie w jak najlepszym stanie firma kurierska nie zostawia przesyłek w grzecznościowo uzgodnionych miejscach.
Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie niepoprawnych danych teleadresowych
podczas składania zamówienia, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie danych przed zatwierdzeniem zamówienia.